• Profesní
    zapojení
    • Pracovní komunikace
    • Odborná spolupráce
    • Reflexivní praxe
    • Soustavný profesní rozvoj
  • Digitální
    zdroje
    • Výběr
    • Tvorba a úprava
    • Sdílení a ochrana
  • Výuka
    • Vyučování
    • Vedení žáka
    • Spolupráce žáků
    • Samostatné učení žáků
  • Digitální
    hodnocení
    • Strategie hodnocení
    • Analýza výukových výsledků
    • Zpětná vazba a plánování
  • Podpora
    žáků
    • Přístupnost a inkluze
    • Diferenciace a individualizace
    • Aktivizace žáků
Logo: Digitílní svět učitelů
  • Profesní zapojení
    • Pracovní komunikace
    • Odborná spolupráce
    • Reflexivní praxe
    • Soustavný profesní rozvoj
  • Digitální zdroje
    • Výběr
    • Tvorba a úprava
    • Sdílení a ochrana
  • Výuka
    • Vyučování
    • Vedení žáka
    • Spolupráce žáků
    • Samostatné učení žáků
  • Digitální hodnocení
    • Strategie hodnocení
    • Analýza výukových výsledků
    • Zpětná vazba a plánování
  • Podpora žáků
    • Přístupnost a inkluze
    • Diferenciace a individualizace
    • Aktivizace žáků
  • Diskuze
  • Přihlášení
  • Hledání
  • O projektu
Digitální zdroje Digitální zdroje

Sdílení digitálních zdrojů

Seznam doporučených zdrojů

  ePubli webová knihovna | publi.cz
  Digitální učební materiály | dumy.cz
  Sdílení jako možnost - Creative Commons
  Organizace dat v počítači - ICT
  Dropbox | dropbox.com
  Metodický portál - Materiály do výuky | dum.rvp.cz
  Creative Commons - Choose a Licence

Související videa

Autorská práva na internetu
Autorská práva na internetu
autorská práva uvádění zdroje
Sdílení digitálních zdrojů
Sdílení digitálních zdrojů
autorská práva sdílení weby
Online knihovny médií
Online knihovny médií
média volné užívání weby
Organizace zdrojů do složek
Organizace zdrojů do složek
organizace souborů složky struktura
Organizace zdrojů pojmenováním
Organizace zdrojů pojmenováním
organizace souborů názvy
  • O Projektu
  • Kontakty
  • GDPR

Licence Creative Commons   2022 Attavena. Web by brandi.cz Logo společnosti Attavena