• Profesní
    zapojení
    • Pracovní komunikace
    • Odborná spolupráce
    • Reflexivní praxe
    • Soustavný profesní rozvoj
  • Digitální
    zdroje
    • Výběr
    • Tvorba a úprava
    • Sdílení a ochrana
  • Výuka
    • Vyučování
    • Vedení žáka
    • Spolupráce žáků
    • Samostatné učení žáků
  • Digitální
    hodnocení
    • Strategie hodnocení
    • Analýza výukových výsledků
    • Zpětná vazba a plánování
  • Podpora
    žáků
    • Přístupnost a inkluze
    • Diferenciace a individualizace
    • Aktivizace žáků
Logo: Digitílní svět učitelů
  • Profesní zapojení
    • Pracovní komunikace
    • Odborná spolupráce
    • Reflexivní praxe
    • Soustavný profesní rozvoj
  • Digitální zdroje
    • Výběr
    • Tvorba a úprava
    • Sdílení a ochrana
  • Výuka
    • Vyučování
    • Vedení žáka
    • Spolupráce žáků
    • Samostatné učení žáků
  • Digitální hodnocení
    • Strategie hodnocení
    • Analýza výukových výsledků
    • Zpětná vazba a plánování
  • Podpora žáků
    • Přístupnost a inkluze
    • Diferenciace a individualizace
    • Aktivizace žáků
  • Diskuze
  • Přihlášení
  • Hledání
  • O projektu
Výuka

Výuka

  • Vyučování
  • Vedení žáka
  • Spolupráce žáků
  • Samostatné učení
    žáků
Úvod do programování
Úvod do programování
informatika Scratch kódování Whiteboard

Top videa

Hra s QR kódy
Hra s QR kódy
škola hrou smartphone ve výuce
Tvorba pozvánky v Canva
Tvorba pozvánky v Canva
Canva tvorba žáka grafika
Interaktivní tabule ve výuce
Interaktivní tabule ve výuce
čeština interaktivita ve třídě
Příprava prezentace žákem
Příprava prezentace žákem
prezentace Powerpoint tvorba žáka
Dotyková obrazovka ve výuce
Dotyková obrazovka ve výuce
čeština 3. třída interaktivita ve třídě
Sebereflexe jako nástroj motivace
Sebereflexe jako nástroj motivace
sebehodnocení Google Classroom e-portfolio
  • O Projektu
  • Kontakty
  • GDPR

Licence Creative Commons   2022 Attavena. Web by brandi.cz Logo společnosti Attavena